Oferta dostępu do informacji jest indywidualna i tworzona pod konkretne potrzeby firmy.
Analiza potrzeb odbywa się podczas rozmowy z Doradcą Klienta, który jednocześnie oprowadza Państwa po Aplikacji.
Po wykupieniu pełnego abonamentu zyskacie Państwo:
spersonalizowane powiadomienia na skrzynkę mailową o nowych i aktualizowanych inwestycjach,
wsparcie w procesie ofertowania,
informacje na temat aktualnych zleceń na prace i usługi budowlane,
możliwość dopisywania się jako firmy biorącej udział w inwestycji,
dostęp do informacji na temat uczestników rynku,
zamieszczenie pełnej wizytówki firmy - opcja dodatkowa,
dostęp do danych rynkowych zgromadzonych w aplikacji Panel Managera - bieżącej i przyszłej sytuacji na rynku budowlanym, prezentowanej według określonych parametrów, oraz aktywności uczestników procesu inwestycyjnego - opcja dodatkowa,
Planner - narzędzie zintegrowane z bazą inwestycji, pozwalające na szybkie dodanie projektów do listy codziennych zadań handlowych, dające możliwość tworzenia historii kontaktów, notatek, szybkiego podglądu sprzedaży i produktu oferowanego na daną budowę - opcja dodatkowa,
umieszczanie artykułów informujących o firmie - opcja dodatkowa,
zamieszczenie baneru na stronie głównej - opcja dodatkowa.
Zapraszamy do zapoznania się z umową i regulaminem naszego serwisu.